.Pengikut2 setia.

Thursday, April 23, 2009

did u know ?

hurm.. semnjak. due menjak. tige menjak nie..
korg sume prasan x ? xtau la korg nmpk ke x kn..
tp aku da lame sgt x nmpk mnde nie..
haa nk tau pe ?? cmnie..

aku slalu la jgk gi msjd waktu mlm(pagi kt skola)..
stiap kali pegi tu en.aku msti pndg ke langit..
xtau la knpe. tp mmg habit aku la..
ske tgk bintang2..tgk bulan..
tp smenjak due menjak tige menjak nie..
xnmpk lgsg pn bulan kt langit ouh..
bntang tetp ade.tp bulan x jmpe2..
hurmmm. ade sesape yg bleh jwb x ??

*juz 4 ur addition info. kalo da tau bgus la*
aku ttbe tringt 1 ptngan ayt al-quran nie.
tp x ingt plak ayt n surah nyer..(kalo salah tlg tgur)
ayt ni ditujukn bkn utk org islam je..tp kpd org yg BERFIKIR,
bahwe ptnde2 kiamat allah da tnjkkan pn..di sekeliling kite sume.
cme kite je kadg2 xprasan.xterpikir.xheran lgsng !
masya allah..betape sifat AR-RAHIM dan AR-RAHMAN Nya
allah berikn kt kite tnde2 nie sume..
so byk2 kn la berfikir n lihat perubahn2 di sekeliling korg..
pkir2 kn dan renung2 kn..

2 comments:

NurHasanah said...

mgkin time tu anak bulan??
teke je..
hehe,
mgkn gak spt yg saudara ckp

ShahiR said...

hurm.. skang nie mmg ank bulan la.. sebb da nk abis rabiul akhir da pn..
tp 1-2 mggu sblm nie pn sme gak..
tu yg musykil tuh.. huhu..

Post a Comment