.Pengikut2 setia.

Monday, January 11, 2010

melepak !

yeah itu ar aktiviti yg acap kali dilakukan oleh lepasn2 SPM..
giler boring weyh dudk umah..well at least on9 je la kn ape lagi.haha

ouh ye.cite pasl dudk mngadap kom ni.ttbe dpt la ilham utk menyelami lebh lagi,
tntg masalah2 yg timbul di akhir2 zaman ni.itupn scare x sengaje trjmpe.
there's sum article i found about freemasonry thingy.cite pasl dajal la.. kaum sembah setan la.. & all about the yahudi laknatullah pnyer planning ni ar en..

i was totally like freakin shock ! mcm2 la hal ehwal yg ade dlm dunia sbenarnye ni yg korg.. korg.. n korg sumer x tau lagi ar.
well ade la jgk yg aku da tau tp juz cmtu2 saje. cme luaran je la en..
tp dlm blog yg aku jmpe ni gak la die citer cmne yahudi pnye planning nieh..
diorg da mule beratus2 thn yg lalu.(mgkn gak smpi beribu i think)
mmg obviously berkaitan dgn masalah dunia skang..
well mlas la nk cite pnjg sini sebb aku pn still searchin n searchin utk merungkai rahsia2 yg kaum plg degil ni da plan utk kite sume sejak awal2 lagi..
mmg btol dunia ni da smpi pnghujung.tp ape usaha kite lagi en ?
wel sbagai utk mbuke mate korg2 sumer sila lah lawat kt http://holywar-efairy.blogspot.com

tujuan aku promote bukn lah ape. sebb kalo kite sndr bace kt mastika pn da kurg percaye en yer la dgn ruangan tulisn yg terhad. kalo belebihan2 kne 'gam' plak x bleh kluar kt retail shop uhh.so ini la antare blogger2 yg cube utk meluaskn lagi smpadan pemikiran korg dr terus ditipu oleh musuh yg nyata ini.
korg bleh la gak tekn kt bahgian my blog list uh.


so ape2 pn aku ucapkn gudluck kpd yg berusaha utk mmbacenyer yg mne aku sndr pn x terabis nk mmbace..
yg mne2 terase mls sgt nk bace tu aku doakn terkikis la sifat xnk mmbace tu dr korg.
yg mane, mengikut kajia bahawa masyarakat mlayu ni yg terang-terangan antara kaum yg plg kurg mmbace. mmg rugi kalo korg xingin cube pn utk nk isi maklumat yg xjmpe dlm buku teks kurikulum sekolah bersepadu yg disediakan oleh mane2 pihak , mahupun TV plasma 50' yg ade kt umah tu.

p/s: post kali ini x berniat pn utk ditujukan kpd mane2 pihak tp hanya lah atas dasar kebenaran.
yg mane katekan lah benar walaupn yg benar itu pahit. wallahu a'lam


0 comments:

Post a Comment